Over Passion Support en het team

Waar kunnen we jou mee helpen?

Passion Support geeft ondersteuning en advies over en met Apple producten bij jou thuis en op kantoor! Wij helpen je bij het optimaal gebruiken van de Mac, iPad of iPhone en bieden support van begin tot eind. Wij vertalen technische jargon in begrijpelijke taal zodat je zelf de controle houdt.

We zijn er voor jouw hele bedrijf. Zo zorgen wij voor een stabiele en veilige IT-omgeving waarbij een optimale workflow centraal staat. Van advies tot beheer en ondersteuning. Wij nemen het hele traject uit handen.

Onze diensten

  • Installatie van Macs, iPads, iPhones en de inrichting van werkplekken
  • Onderhoud van Macs, iPads, iPhones
  • Aanleg en onderhoud van (draadloze) netwerken in een Apple omgeving
  • Hulp bij databeheer, back-up voorzieningen en workflow-optimalisatie
  • Antwoorden en oplossingen voor Apple hardware, software en iCloud

Claire

Apple Specialist

Zo’n 15 jaar geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met een Mac. Dat was op het grafisch lyceum in Rotterdam. In het begin heel onwennig, maar na verloop van tijd begon ik de schoonheid en het gemak te waarderen. De liefde voor Apple is nooit over gegaan. 10 jaar later nam ik de stap van de grafische industrie naar de Apple Retail. Na vier jaar ervaring als floormanager en trainer bij een Apple Premium Reseller ben ik in 2013 gestart met Passion Support. Doel: ondernemers leren alles uit hun Apple producten te halen. Nu ondersteun ik groeiende ondernemers en ZZP-ers bij alle facetten van het gebruik. Ik ga voor meer structuur en creativiteit in jouw onderneming. Meer informatie over mijn grafische werk vind je op: www.passiondtp.nl.

ACSP

Donny

Netwerk Professional
Als geluidstechnicus krijg ik dagelijks te maken met technische uitdagingen. Veel geluidstechniek gebeurt tegenwoordig digitaal en er is een groeiende vraag naar draadloze technieken ook WiFi. In de geluidstechniek komt mijn passie voor muziek en techniek heel erg samen. Sinds 2014 ben ik betrokken als netwerk professional bij Passion. Ik vind het oplossen van technische vraagstukken erg leuk en vind het te gek om de brug te zijn tussen de gebruiker en de techniek. Mijn kunde komt voor een groot deel uit 10 jaar praktijk ervaring in de techniek. Daarnaast houd ik mijn kennis up-to-date door me te verdiepen in de nieuwe ontwikkelingen en regelmatig samen te werken met collega’s. De voldoening die ik ervan krijg om de bedrijven die wij helpen écht van dienst te kunnen zijn en ze daarmee naar een niveau hoger tillen is mijn drijfveer. Meer informatie over mijn werk als geluidstechnicus vind je hier: dkaudio.nl.

ACSP

Joost

Support Medewerker
Sinds ik in 1986 de eerste Apple-tjes op de zolderkamer van mijn oom vond heb ik al een zwak voor Apple en haar apparatuur. In 2007 begon ik als verkoopmedewerker bij iCentre en bloeide mijn liefde voor Apple weer op. Ik leerde nóg meer over de producten en het verkopen ervan waarna ik de ICT inrolde. Sinds 2010 ben ik werkzaam als Apple Servicedesk Engineer waarbij ik vooral remote support, beheer op locatie en MDM (mobile device management) doe. Ik heb dus veel ervaring met het (telefonisch) helpen van klanten met Apple vragen én een brede technische kennis. Daarnaast ben ik voorzitter van Creative Nepal en freelance website bouwer.

ACSP

Jouw gegevens achter slot en grendel

Als wij bij je langs komen of inloggen via het netwerk om je te ondersteunen bij allerlei vragen en problemen komen wij vaak in aanraking met persoonlijke gegevens, wachtwoorden en andere gevoelige informatie. Wij verzekeren je hier integer mee om te gaan en deze informatie nooit te delen met derden. De wachtwoorden die wij met jou aanmaken voor nieuwe apparaten worden door ons versleuteld bewaard (d.m.v. Advanced Encryption Standard – AES-256). Zo kunnen we je altijd, snel en op een verantwoorde manier van dienst zijn bij vragen.

Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Lees hier onze privacyverklaring.