- We spreken in begrijpelijke taal en geven onafhankelijk advies, zo heb je altijd de beste oplossing voor jouw bedrijf.
- We bieden een totaaloplossing: we helpen je met de techniek én we leren jou hoe je het beste en snelste kunt werken met de Mac, iPad en/of iPhone.
- Met onze kennis van netwerken, servers en online diensten creëren wij een optimale werkplek.
- We groeien mee met jouw bedrijf, van ZZP-er tot gevestigd bedrijf
Bel ons voor meer informatie |
Bel ons voor meer informatieKom je ergens niet uit of weet je niet zeker of wij je kunnen helpen? Bel ons even, dan kunnen wij het je zo vertellen! Mailen mag natuurlijk ook: mail ons |
Lees onze blogs |
Lees onze blogsEr verschijnt wekelijks een blogpost over diverse Apple-gerelateerde onderwerpen en tips. Kijk hier gerust rond, misschien zit het antwoord op jouw vraag er wel tussen. Ga naar de blogs |
Hulp op afstand |
Hulp op afstandStaat jouw vraag er niet tussen en wil je graag persoonlijk geholpen worden? Maak dan een afspraak voor hulp op afstand. Meer informatie |
Waarom zou ik voor Passion kiezen?
Komen jullie ook langs bij ons op kantoor / aan huis?
Jazeker! Om je zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen is het vaak belangrijk dat je in jouw eigen omgeving wordt geholpen. Wij komen langs en nemen de benodigde spullen meteen mee. Zo hoef jij de deur niet uit!
In verband met COVID-19 nemen wij extra maatregelen de bezoeken op locatie. Als we langskomen houden wij afstand, gebruiken zo veel mogelijk ons eigen toetsenbord en muis én desinfecteren apparaten tussendoor. We wassen voor en na de afspraak grondig onze handen. Heeft één van de aanwezigen klachten? Dan kun je de afspraak kosteloos verplaatsen.
Binnen onze regio (o.a. Delft, Den Haag, Pijnacker, Delfgauw, Schipluiden, Rijswijk, Wateringen, Nootdorp, Voorburg, Leidschendam en Rotterdam) rekenen wij geen reiskosten. Hierbuiten leveren wij onderhoud op aanvraag en hulp op afstand of we verwijzen je door naar één van onze partners. Neem contact op voor meer informatie.
Nemen jullie extra corona maatregelen?
Jazeker. In verband met COVID-19 nemen wij extra maatregelen de bezoeken op locatie. Als we langskomen houden wij afstand, gebruiken zo veel mogelijk ons eigen toetsenbord en muis én desinfecteren apparaten tussendoor. We wassen voor en na de afspraak grondig onze handen.
Heeft één van de aanwezigen klachten of zit iemand om een andere reden in quarantaine? Dan kun je de afspraak kosteloos verplaatsen.
Verzorgen jullie ook onderhoud en beheer?
Jazeker! Wij zijn gespecialiseerd in Apple support en onderhouden en beheren graag jouw Apple omgeving. Daarnaast hebben wij ook kennis in huis over servers, netwerken en Windows. Meer hierover lees je hier.
Kan ik bij jullie ook terecht voor de aanschaf van Apple producten?
Jazeker. Als wij langskomen voor een installatie nemen we de benodigde hardware direct mee. Zo hoef jij de deur niet meer uit. We vragen wel om een aanbetaling bij elke order boven de €1.000 excl. btw.
Kunnen jullie mijn Mac ook repareren?
Wij zijn geen Apple Service Provider. Wel kunnen we je advies geven als je Mac defect is. We werken samen met verschillende partners die wel Macs repareren. Wij zijn niet gecertificeerd voor het repareren van Apple producten binnen de garantie. Is de Mac bij ons gekocht? Dan wordt de garantie professioneel afgehandeld via onze gecertificeerde leverancier.
Bouwen jullie SSD schijven en/of werkgeheugen in?
Ja. Voor het inbouwen van extra werkgeheugen en het installeren van een SSD schijf kun je bij ons terecht. Afhankelijk van jouw wensen ben je de Mac 1-3 werkdagen kwijt. Meer informatie vind je op de Mac Upgrade pagina.
Wat kost telefonische ondersteuning of andere hulp op afstand?
Ondersteuning via de telefoon of TeamViewer kost €9 startkosten en €18 (excl. BTW) per kwartier. Kies je voor een voordelige strippenkaart, dan vervallen de startkosten.
Wat kost een installatie?
Prijzen voor een Mac Upgrade, Plug & Play pakket en de Strippenkaarten zijn hier te vinden. Voor alle andere installaties maken wij een offerte op maat. In de meeste gevallen is er vooraf telefonisch contact ter inventarisatie. Voor losse 1 op 1 ondersteuning zijn de kosten €43 (excl. btw) per half uur.
Rekenen jullie reiskosten?
Nee. Binnen onze regio (Delft, Den Haag, Pijnacker, Delfgauw, Schipluiden, Rijswijk, Wateringen, Nootdorp, Voorburg, Leidschendam en Rotterdam) rekenen wij geen reiskosten. Hierbuiten leveren wij onderhoud op aanvraag en hulp op afstand of we verwijzen je door naar één van onze partners. Neem contact op voor meer informatie.
Kan ik ook bij jullie langskomen?
Ons kantoor is gevestigd aan de Nieuwe Plantage 28 in Delft. Je bent van harte welkom! Maak van tevoren wel even een afspraak, dan zorgen we dat er iemand beschikbaar is en de koffie/thee klaar staat. Let op: na 12:00 uur is het betaald parkeren. Aan de kant van de huizen is het alleen voor vergunninghouders. Zorg dus dat je parkeert aan de rechter stoepkant (langs het parkje). Voor 12:00 uur mag je overal vrij parkeren.
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De algemenen voorwaarden zijn hier te vinden.
Waarom zou ik kiezen voor een Mac?
Twijfel je eraan of een Mac wel iets voor jou is? Ben je bang dat je iets zal gaan missen of er niet uitkomt? Speciaal voor jou heb ik een e-book geschreven: “7 grote misvattingen over het overstappen van Windows naar Mac”. Je kunt het e-book gratis downloaden via deze pagina.
Helpen jullie ook particulieren?
Wij zijn gespecialiseerd in het ondersteunen van ZZP’ers en kleine tot middelgrote bedrijven. Particulieren verwijzen wij graag door naar onze collega’s voor de beste service.
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
De privacy van onze klanten is voor ons erg belangrijk. We gaan zeer zorgvuldig om met de gegevens die jij aan ons verstrekt. In onze privacyverklaring kun je precies lezen hoe wij omgaan met jouw gegevens.
Laatste Facebook recensies
